VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT

MIN BLOG SKIFTER ADRESSE MANDAG D. 4. JANUAR 2010!

I stedet for den lidt lange og indviklede adresse michaelbang.wordpress.com, har min blog nu skiftet navn til det mere simple michaelbang.com/blog. På den måde er den nye blog fuldt integreret i mit normale website michaelbang.com.

Alle gamle indlæg, fotos, kommentarer osv. er naturligvis bevaret på den nye blog, men den har oveni det fået en lille ansigtsløftning!

Nye ting på bloggen:

– Du kan nu læse min blog på dansk, svensk, norsk, tysk, spansk, italiensk, fransk og engelsk.

– Du kan få automatisk besked hvis et indlæg bliver opdateret

– Det er blevet nemmere at dele indlæggene på f.eks. facebook og pr. mail.

– Nemmere adgang til tilmelding til mit RSS-feed

– Hurtigere søgefunktion

– Brugervenligt design

– Fuldt overblik via kategori-menuen. Se f.eks. alle indlæg der handler om “Photoshop” lynhurtigt.

– og meget mere…

Mit mål med bloggen har dog ikke ændret sig – nemlig at kreere en blog der er proppet med historier, tips og tricks, workshops, tutorials, fotos, anmeldelser og en helt masse andet til alle der er interesseret i foto. Fra nybegynderen til den erfarne fotograf!

Jeg håber derfor at se jer allesammen på den nye blog! 🙂

VIGTIGT: Alle jer der har abonneret på min gamle blog, skal desværre tilmelde jer igen på den nye adresse. Jeg er meget ked af ulejligheden, men håber at I alligevel tilmelder jer igen. 🙂 Min gamle blog, den du læser nu, vil ikke blive opdateret længere.

De bedste hilsner,

//Michael

Hop direkte til bloggen her, og vær en af de første til at teste alle de nye features: michaelbang.com/blog

Skriv et svar

