Godt nytår!

Jeg ønsker dig hermed et rigtig godt nytår! 🙂

Tak fordi du læste med her på bloggen i 2009. Jeg håber at du vil fortsætte med at kigge forbi en gang i mellem her i 2010.

Mit mål med bloggen er stadig at skrive et dagligt indlæg, og at skrive så forståeligt som muligt. Når jeg skriver tager jeg udgangspunkt i hvordan jeg selv gerne ville have haft tingene forklaret, da jeg i sin tid begyndte som fotograf. Havde jeg dengang læst en blog som min, kunne jeg have sparet mange timer! Nu håber jeg, at jeg kan spare DIG for mange timer i stedet. 🙂

Bedste hilsner,

//Michael

Del dette indlæg på Facebook

4 responses to “Godt nytår!

  1. Tak i lige måde

  2. Hej M.
    Jeg er ny på din blog – men er overbevist om at jeg kommer til at hænge fast. Tak for det store arbejde…og godt nytår.

  3. Hey Michael,

    Forsinket nytårs hilsen til dig også, skulle lige en tur over Berlin før jeg kunne komme online igen 😉

Skriv et svar

