Actions i PS – din vej til mindre arbejde!

Da jeg i sin tid begyndte at benytte mig flittigt af actions i Photoshop, blev min retoucheringstid pr. billede nedsat væsentligt! Derfor vil jeg gerne dele denne lille feature med dig, så du også kan optimere din arbejdsgang i Photoshop.

Jeg har denne gang lavet en video, hvor jeg gennemgår hvordan du opretter og bruger en action. Actions kan bruges på langt mere kreative måder, men med denne video får du styr på det basale.

Forhåbentlig kunne min video være med til at gøre det lidt sjovere for dig at arbejde i Photoshop, og tak fordi du kiggede med. 🙂

TEASER: Mit næste indlæg bliver også en videotutorial. Denne gang viser jeg hvordan jeg i Photoshop arbejder med at gøre modellens øjne knivskarpe og levende. Håber at se dig igen. 🙂

Del dette indlæg på Facebook

2 responses to “Actions i PS – din vej til mindre arbejde!

  1. Actions, kan man aldrig få for lidt af 🙂 tak for god gennemgang i god kvalitet – mere af det 😉

Skriv et svar

