Glædelig Jul!

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul! 🙂

Selvom det er juleaften, så vil jeg stadig lige smide et indlæg til jer. 🙂 Videoen her er godt nok én stor reklame for California Sunbounce, men ikke desto mindre viser den også hvor langt man kan komme med blot reflektorer, og det er lige mig! Enjoy! 🙂

TEASER: I morgen viser jeg nogle af de bedste bud der er blevet sendt ind til konkurrencen indtil videre. Husk at du selv kan sende billeder ind til og med d. 20. januar 2010. Det er ligegyldigt hvornår billederne er taget, blot det er dig selv der har taget dem. Læs mere under “Konkurrencer“.

Del dette indlæg på Facebook

5 responses to “Glædelig Jul!

  1. Jeps, reflektore er geniale, bruger det selv når jeg kan, det kræver dog lidt flere hjælpere, men resultatet bliver også derefter…

  2. Jeg kan klart bedst lide ham den første. Han bruger udelukkende SB’s og helt uden fill-flash. 🙂 Kunne være man skulle få sig et par stykker inden foråret 🙂

  3. Nå, havde vist ikke fået skiftet displayname.. Men det er mig som skrev ovenstående 😛

Skriv et svar

