The FWA – Favourite Website Award

Hvis du mangler lidt inspiration til dit nye website, eller hvis det gamle trænger til en ansigtsløftning, så er The FWA – www.thefwa.com – helt sikkert et besøg værd! Det er faktisk et besøg værd under alle omstændigheder, for de websider der bliver præsenteret på siden, er nogle af de absolut fedeste i verden!

The FWA er et site, hvor man mod et gebyr kan tilmelde sit site, og hvis man er heldig (og har et site udover det sædvanlige) kan man blive valgt til “Site Of The Day”. FWA har snart eksisteret i 10 år, og er et anerkendt site blandt webdesignere i hele verden, og det er bestemt ikke uden betydning hvis dit site bliver valgt.

Jeg har nu aldrig selv ansøgt om optagelse. SÅ naiv er jeg trods alt heller ikke. 😉 Og her mener jeg, at mit site ikke når vinderne til sokkeholderne i design, opfindsomhed og indhold. Men årsagen til at jeg alligevel frekventerer siden i ny og næ er, at siden er delt op i kategorier som f.eks. “photography”, og på den måde kan jeg se hvordan nogle af verdens dygtigste fotografer har valgt at præsentere deres billeder, og samtidigt blive voldsomt inspireret!

Så hop ind på The FWA og se udvalget. MEN, og nu er du advaret, du opdager lige pludselig hvor “forfærdelig” ringe dit eget site er, så en tur på sitet er på eget ansvar! 😉

Tak fordi du læste med!

TEASER: Hvor får jeg mine idéer til mine shoots fra? Også de lidt mere underlige af slagsen? Mit næste blogindlæg kommer til at handle om hvor jeg henter min inspiration fra, og hvilke værktøjer jeg bruger til at holde styr på mine idéer, så de rent faktisk bliver ført ud i livet. Det er så simpelt at ALLE kan gøre det! Læs med næste gang. 🙂

Del dette indlæg på Facebook

Skriv et svar

