Workshop – Kom med “behind the scenes”

Jeg har efterhånden fået en del henvendelser fra fotografer og “almindelige” mennesker, der gerne vil se hvordan jeg arbejder, og høre lidt mere om hvordan jeg bygger min forretning op, skaffer kunder, arbejder med modeller osv. Men som regel er det ikke særligt hensigtsmæssigt at slæbe fremmede med på et shoot – hverken for kunden, modellen eller mig selv. 🙂 Desværre! For jeg har absolut intet imod at vise folk hvordan jeg arbejder. Tværtimod! Jeg mener og tror på, at jo mere jeg deler ud af mine erfaringer, jo mere får jeg igen. Simpel karma! 🙂

Og netop derfor har jeg valgt at starte, i første omgang, én enkelt workshop op. Denne workshop vil især henvende sig til den nystartede fotograf og amatørfotografen der gerne vil høre lidt om hvordan jeg gør tingene, og naturligvis selv prøve det af efterfølgende.

Workshoppen vil forløbe nogenlunde sådan her, med små afstikkere alt efter behov:

– Intro hvor jeg byder velkommen og fortæller lidt om min egen baggrund inden for foto.

– Jeg gennemgår hvordan jeg startede min forretning op, hvordan jeg skaffer kunder via mit netværk og gratis markedsføring.

– Gennemgang af nogle af mine fotos, hvor jeg afslører hvordan jeg har lavet dem.

– Jeg giver dig et simpelt med utroligt effektivt redskab til hvordan du selv kan få de vildeste idéer til dine shoots.

– Gennemgang af basal lyssætning på en model i et studie.

– Praktisk del hvor alle deltagere får lov til at skyde i studiet, med al det nødvendige udstyr, og med en erfaren model.

Den praktiske del vil fylde langt det meste af dagen, da det er her man virkelig lærer noget og kan lege og prøve en masse ting af! Og klart den del der er sjovest naturligvis. 🙂

Jeg har med vilje holdt antallet af deltagere nede på maksimalt 5, så der er rigeligt med tid til at tage en god snak med den enkelte undervejs, og så alle har tid nok til at arbejde seriøst med modellen og lyssætningen.

Hvis du har lyst til at deltage, eller har spørgsmål vedr. workshoppen, så skal du blot sende mig en mail på info@michaelbang.com med dit navn, adresse og telefonnummer. Personligt ser jeg meget frem til workshoppen! Er sikker på at det nok skal blive en meget interessant dag.

Tid og sted: Lørdag d. 6. februar 2010, fra kl. 10 – 17, København.

Antal deltagere: Max 5, “først-til-mølle-princippet”

Pris: Kr. 1.740,- pr. person.

Prisen inkluderer: Studie hele dagen, erfaren model, al nødvendigt lysudstyr inkl. pro kamera, mad og drikke undervejs.

Del dette indlæg på Facebook

5 responses to “Workshop – Kom med “behind the scenes”

  1. Pingback: Min idébog – Det vigtigste værktøj jeg har! « En Fotografs Bekendelser

  2. Pingback: Fotokonkurrence – vind en gratis plads på min workshop! « En Fotografs Bekendelser

  3. Spændende! Held og lykke med det! 😉

    Mvh Ole

  4. Pingback: Min idébog – Det vigtigste værktøj jeg har! | EN FOTOGRAFS BEKENDELSER

Skriv et svar

