HJÆLP – Jeg mangler din mening!

Kære læser,

Jeg har nu skrevet på denne blog i lidt over 6 måneder. Det er blevet til en del indlæg om alt muligt og umuligt, og jeg nyder stadig at skrive på den – måske endda endnu mere end jeg gjorde i starten.

Jeg har på det halve år haft mere end 10.000 besøg, og tallet stiger støt. Men men men – jeg aner faktisk ikke hvad du som læser synes er interessant at læse om? Er det hvilket udstyr jeg bruger, er det historierne om hvordan jeg har skudt billedet, skal jeg smide nogle flere videoer op af mine shoots som den med Arenze Olsson eller er det mere de “lettere” historier om hvad der rent faktisk skete af mærkelige ting på shootet og mine tanker omkring det der er spændende?

Der er kun én måde at finde ud af det på, og det er ved at spørge DIG! 🙂 Så derfor: Hvad vil du gerne høre mere om? 🙂

Smid en kommentar til dette indlæg eller send mig en mail på info@michaelbang.com, og fortæl mig hvad du som læser finder allermest interessant.

På forhånd tusind tak fordi du ville hjælpe mig med at gøre min blog til et endnu mere interessant sted at klikke sig hen. 🙂

Bedste hilsner,

//Michael

Del dette indlæg på Facebook

10 responses to “HJÆLP – Jeg mangler din mening!

  1. Christian Poulsen

    Helt klart om dine oplevelser i hverdagen.

  2. Hej Mick!

    Din kontinuerlige detaljerede og humoristiske beskrivelse af dine shoots og hverdag er altid et klik vaerd, saa bliv endelig ved med det.

    Du har ret godt selv fat i, hvad der mangler.
    Savner et par billeder/video af dig “behind the camera”, praecis som du selv naevner da du lavede den serie med Arenze i moentvaskeriet.
    At se/laese mere om hvordan du arbejder, at faa dine tanker/ideer om hvorfor du valgte lige praecis den komposition, linser og lysopsaetning for at faa netop den special effekt, det ville vaere guldkorn for en forholdsvis ny og ret amatoeragtig slr-bruger som jeg.

    Maa man foreslaa en serie af “Blooper Shots”?

    Ellers er der vidst ikke saa meget at saette finger paa, det er altid underholdende at laese om din “action-Packed” hverdag/shoots!

    Rigtig glaedelig jul og festligt nytaar!

    Kh Nadja

  3. Morten Rasmussen

    Hej Michael,

    Jeg læser fast dine indlæg her på bloggen, og synes det er fedt at du gider skrive dem – endnu federe bliver det når du kan skrive, som du kan.

    Specielt gode indlæg synes jeg disse var:
    I’m a YESman! – hvad sker der når man bare siger ja?

    Drop kameraet på ferien – oplev i stedet! Og 6 gode tips…

    Dog kan jeg desværre ikke sige hvad det var der gjorde dem specielle for mig – jeg tror dit YES man indlæg bare fangede mig, fordi det er et spændende koncept, hvor imod det andet havde nogle tips man kunne tage med sig.

    Jeg synes derudover det er ekstra godt når der følger en video med, det vil vi gerne have mere af (vi, som i mig ;)).

    En ting jeg godt kunne savne er, at der er lidt mere info om hvilket udstyr du bruger – det behøver ikke være hver gang, men det ville da være rart at vide hvilke cams og linser du bruger (når man overvejer at begynde at tage billeder er sådan info jo rar).

    Keep up the good work 🙂

    Med venlig hilsen en gammel kollega,
    Morten

    • Hej Morten, 🙂

      Og tusind tak for dine inputs! Det giver mig en bedre fornemmelse af hvad jeg skal skrive mere af. 🙂

      Håber alt er vel hos dig!

      Bedste hilsner,

      //Michael

  4. Jeg elsker når du går i dybden med enkelte råd! Senest den med feriebilleder! Det er virkelig interessant læsning 🙂

    • Hej Christine,

      Tak for din kommentar! 🙂 Mit næste indlæg bliver noget i samme stil som det med feriebillederne, blot er det denne gang nogle billeder jeg tog til et pladecover som jeg går i dybden med. Blandt andet afslører jeg lyssætningen bag. 🙂

      //Michael

Skriv et svar

