Miller Floor Control – Døgn #2

Daaaaamn en fed weekend! 🙂 Det kan godt være at jeg egentlig var på job, men i dette tilfælde var business = pleasure. 🙂

Jeg vil ikke bruge så forfærdeligt meget spalteplads på Døgn 2, da det meste af det jeg kan berette om nok ikke er helt så givende for alle de læsere der ikke var tilstede på Café Vesterå da Miller karavanen med Tim Andresen, Thomas Madvig, Massimo, Mette S og de berygtede tøser Knox & Skurk gik totalt amok, og væltede det lille hus som det aldrig var blevet væltet før! 🙂

I stedet vil jeg lade dette billede af Mette S tale for mig. Vi snakker altså folk på vej IND OVER PULTEN her i et inferno af fed stemning og iskolde Millers! Hell yeah en fest! Og på lørdag gør vi det hele igen på Culture Box i Kbh! Hvis du går glip af den fest, så er du ikke ved dine fulde fem! 🙂

Café Vesterå

Del dette indlæg på Facebook

Skriv et svar

