Et af mine fotos anmeldt i UK’s største fotomagasin – ét mål nået, 999 to go! ;)

Digital SLR photography

(Forsiden til venstre. Mit foto af Daniela til højre. Billedet var egentlig blot ment som en lille sjov tribute til det berømte billede af Helena Christensen, men er nu endt som en halvside i Digital SLR photography)

I oktober måned bliver mit foto af Daniela anmeldt af to internationalt anerkendte fotografer fra Digital SLR photography. Hvis du vil læse den fulde anmeldelse, så køb bladet i din nærmeste kiosk. De fleste har dette magasin på hylderne. 🙂

Som fotograf (læs: kunstner) skal man jo helst tage sig selv helt vildt højtidelig, og absolut ikke gå op i hvad et ultra-kommercielt blad som Digital SLR photography har at sige om ens billeder, da kunst jo opfattes forskelligt alt efter hvilke øjne der kigger på det, og hvad ved de om ÆGTE kunst overhovedet!? FUCKING BLAH! 🙂 Jeg skal da være den første til at indrømme at jeg flåede pakken fra magasinet op, og med en hastighed der nærmede sig warp-speed fandt jeg siden med mit foto. Og da anmeldelsen af mit foto slet ikke er så dårlig endda, lyste mit lille fjæs da også op som en lille dreng der lige har fået præcist hvad han ønskede sig til jul! Jo jo, jeg er en sucker for ros – og indrøm det nu bare, det er du også selv!! 😉

Passager fra anmeldelsen (HELT tilfældigt valgt! *blink* *blink*):

“Michael has used a very attractive model, and the black & white conversion suits the image very well”

“A very succesful strong image”

“It’s stark, bold and has a lot of impact”

Del dette indlæg på Facebook

3 responses to “Et af mine fotos anmeldt i UK’s største fotomagasin – ét mål nået, 999 to go! ;)

  1. Hej brormand
    Flot gået, mit hjerte flyder over af begejstring. En dejlig måde at starte en dag på med fyldt hjerte.
    mange knus og tanker far mig

  2. Hej søde
    Jeg holder meget af at læse din blog. Synes du skriver fantastisk – har jeg sagt før…

    Forøvrigt kan men IKKE købe det fotoblad på Århusbakken Døgneren…….. De har ellers rigtig mange forskellige – f.eks. “Ingelise sy og strik” KNUSER Tina

  3. Pingback: Mit navn er Michael, og jeg er magasin-junkie! | EN FOTOGRAFS BEKENDELSER

Skriv et svar

